måndag 27 juli 2009

Ljuslyktor i fattigmanssilver


Idag när älsklingen kom hem från jobbet åkte vi på en lite shoppingrunda då vi var tvungna att införskaffa lite saker till bygget. Övertalade honom att stanna till vid en möbelaffär och gå in och kika litegranna och där fyndade jag dessa två lyktor i fattigmanssilver, köpte de för en femma stycket! De kommer nog att lysa upp fint sen när höstmörkret börjar komma. :)
****************
Sen så i fredags tog min semester slut och en hel helg med nattarbete väntade på mig, så nu är det skönt att helgen är över, har ju massor som ska göras nu när jag är ledig :) Förhoppningsvis så kommer makadamen levereras till oss imorgon som vi ska ha under trädäcket som vi håller på att bygga. 4 ½ ton makadam har vi beställt som jag ska forsla upp till platsen, då min käre sambo har ont i ryggen och inte kan, så nu kommer jag nog få vältränade armar... ;)

3 kommentarer:

  1. Mysiga lyktor. Det blir ett sådant härligt ljus från dem.:-) kram

    SvaraRadera
  2. Fina lyktor.
    F har väl inte ont i ryggen fortfarande efter att ni tog upp stenen, väl?

    SvaraRadera
  3. Hej Stumpan....

    Sååå fina lyktor. Varma & goa hälsningar från chennai....

    Miss You.

    SvaraRadera