måndag 13 juli 2009

Jagorstrands trädgård

Idag var vi i en helt underbar trädgård som heter "Jagorstrands trädgård". Man kunde ha gått där hur länge som helst och bara tittat på allt fint, de hade massor med olika rum i trädgården med olika färgteman, och massor med konstverk, överallt tittade det upp något nytt. Idéerna bara sprudlar i huvudet på en efter att man har varit i en sådan fin trädgård och tittat och det börjar klia i fingrarna på en. Jag kan bara hoppas att jag i framtiden ens kan komma lite i närheten av en så helt fantastisk trädgård. Nej nu låter jag bilderna tala för sig själva, det är många foton och då har jag bara visat ungefär hälften av trädgården, det finns mycket mer! P.s ni vet väl att ni kan klicka på fotona så blir de stora. :)

















Nu förstår ni nog vad jag menar! ;) Visst är det helt underbart...!?

1 kommentar:

  1. Jag har varit där och jag förstår vad du menar, där är helt annorlunda och man blir helt betagen.

    SvaraRadera