lördag 20 juni 2009

Midsommarhelg!

Ibland räcker tiden inte till, skulle göra ett inlägg igår men eftersom jag jobbar natt så sover jag på dagarna, så när jag vaknade igår så var det fullt sjå med att göra sig klar inför midsommarfesten och förbereda allt som skull med, då vi skulle på ett knytkalas. Vår egenodlade nypotais var sååå god! Så det var verkligen värt allt jobb med att göra potatislandet i år! :)

Med denna vackra pion så önskar jag er alla en trevlig midsommarhelg, och hoppas ni alla hade en trevlig midsommarafton!
Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Vilken fin pion,potatisen hoppas vi på att få smaka på vid tillfälle. Hoppas ni fick en fin midsommarhelg.
    Kramar M&F

    SvaraRadera
  2. Hoppas du hade en fin midsommarhelg! Tack för de fina orden om mitt lapptäcke! Kram Helena

    SvaraRadera