söndag 28 juni 2009

Loppis!

Igår åkte vi runt på lite loppisar. En av dem var jättestor och oj så många fina möbler det var där! Hade jag haft ett släp med mig så hade både det ena och det andra följt med, så min sambo var nog ändå glad för att vi inte hade det... ;) Jag hade inte många kronor med mig men ändå så fick jag med mig allt detta så bättre kunde det inte bli! Sen så avslutade vi loppisen med att åka till havet och inta oss en varsin glass på glassbåten denna varma underbara sommardag!
Alla speglarna, nattduksbordet,knoppbrädorna och lampan ska bli vita, vilken färg annars... ;)
Men stolarna får var som de är för de är så fina så.
De höga stolarna har ett fint mönster på sitsarna som bara antyds när man tittar, såå fint!

Ett par tvättbräder fick också följa med.

Fina knoppbräder att hänga saker på.


Måste ju även få med sig lite småplock :)

Hittade även denna gamla äggkorgen som går att fälla ihop, lite roligt tycker jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar