måndag 15 juni 2009

Kommod

Ropade in denna kommoden med tillhörande väggskåp förra sommaren på en auktion Har aldrig blivit av att jag gjort vid den utan den har snällt stått och väntat på mig i snickarbon. Men nu så var det dags att den fick lite vit färg på sig. :)






















Så här underbart fin blev den! Tycker det är så fint med det lite slitna.. Just nu står den i gäststugan, så nu fick ni se en liten hörna av den också :) Funderar på om jag inte ska måla några initialer på framsidan av luckan på kommoden, eller några ord på latin eller franska, tror det kan bli riktigt fint. Lovar att jag ska snart lägga upp fler bilder på gäststugan också, det är bara det sista finliret kvar därinne nu.. :)

4 kommentarer:

  1. Latinska ord eller namn på blommor är vackert.
    Den blev iaf mycket snyggare vit.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint du gjort.:-) Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej tjejen! Självklart får du länka mig, då blir jag bara glad. jisses vilken fin kommod du fått tag på, och visst blir allt fint med lite vit färg;o)

    Ha en härlig midsommarhelg!
    Mia

    SvaraRadera
  4. å så fin blogg du har, och så fint det blev med kommoden o det lilla skåpet
    önskar dig en trevlig Midsommar
    kramis

    SvaraRadera