måndag 18 maj 2009

Gästugan del 2

Äntligen börjar gäststugan lida mot sitt slut efter många timmars av målande, så skönt att det är avklarat, så nu är det bara det roliga kvar. Att inreda! Så om ett par dagar kan jag nog visa bilder på hur det blev. :)
Just nu är det full rulle här hemma då min mamma som har fyllt 50 år och hennes man som fyller 60 år nu i maj ska ha sitt kalas på vår tomt, så igår spenderades dagen med att sätta upp ett stort tält på 40 kvadratmeter innan man skulle till jobbet, och ett likadant tält till ska upp, men nu vet man hur iallafall... tog lite tid med det första kan jag säga. :)
Så det kommer att vara full rulle här i veckan, skulle vilja förlänga dygnen med några timmar så man hinner med allt man vill..
Fick fina plantor av "svärmor och svärfar" igår också, så nu är det ut i trädgården som gäller och leta platser till dem, och det läckra trädet! ;)

Tänkte visa mitt lilla fynd, det är ett litet fågelbad
som jag hittade på Rusta, 59 kr kostade det bara.
Tyckte det var så sött.

1 kommentar:

  1. Fint fågelbad, hoppas ni får en bra vecka ändå och glöm inte bort att koppla av lite då och då =)

    SvaraRadera